Hybrid Business

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

ברגע שאפליקצית הוואטסאפ מותקנת בהייביז, האייקון של ההודעות וואטסאפ יופיעו בצורה אוטומטית בכרטיסי הלקוחות במערכת לצד האייקונים לשליחת אימייל ושיחות טלפון.

כפתור הוואטסאפ.jpg
כפתור הוואטסאפ.jpg

בלחיצה על האייקון, ייפתח לנו חלונית בתחתית המסך בצד שמאל, ובהתאם למצב הסשן של הלקוח, נוכל לשלוח הודעת וואטסאפ באמצעות תבנית או הודעה חופשית.

במצב שהלקוח מחוץ לחלון זמן של הסשן, יתאפשר לבחור מתוך התבניות המאושרות של וואטסאפ כדי לשלוח הודעה ללקוח, ברגע שנבחר תבנית מתאימה, ייפתח לנו המשתנים למלאות בהתאם לסוג התבנית.

חלונית מחוץ לסשן.jpg
חלונית מחוץ לסשן.jpg

במצב שהלקוח בתוך הסשן, נוכל לראות כמה זמן נשאר לנו בחלון הזמן עד לסיום הסשן, עד סיום הסשן, נוכל לשלוח הודעות טקסט חופשיות, או גם לבחור לשלוח מתוך התבניות הקיימות.

חלונית בתוף הסשן.gif
חלונית בתוף הסשן.gif

לוח התקשורת

לאחר שליחת ההודעה, נוכל לצפות במצב ההודעה בלוח התקשורת בכרטיס הלקוח בדיוק כמו שאנחנו מכירים מהאפליקציה בנייד, יש לנו 3 סטטוסים להודעות וואטסאפ:

  1. סימון וי אחד אפור - ההודעה נשלחה בהצלחה, אבל הלקוח עדיין לא קיבל את ההודעה
  2. 2 סימוני וי אפורים - הלקוח קיבל את ההודעה, אבל עדיין לא פתח את ההודעה
  3. 2 סימוני וי כחולים - הלקוח פתח את ההודעה

סימוני וי.gif
סימוני וי.gif

סימן שגיאה

במידה וההודעה לא נשלחה מסיבה כלשהי, תופיע הודעת שגיאה, כדי להבין מה הייתה הבעיה, יש להעביר את העכבר מעל הסימן שגיאה (או ללחוץ בנייד) ויופיע הסבר על הודעת השגיאה.

במידה והשגיאה היא "מספר היעד לא תקין", יש לבדוק אם קיים מספר, או אם המספר שהוזן תקין, ולעדכן את המספר בכרטיס הלקוח.

סימן שגיאה.jpg
סימן שגיאה.jpg

כדאי לדעת - בד"כ השגיאות יכולות לקרות מנסיון שליחת הודעת וואטסאפ באמצעות אוטומציה, לכן כדאי לבדוק גם את האוטומציה שהיא תקינה כדי להימנע מאפשרות להיתקל שוב באותה שגיאה.

שלח שוב

בד"כ אם התקבלה הודעת שגיאה על ההודעה, יופיע ליד כפתור "שלח שוב", על מנת לנסות לשלוח שוב את אותה הודעה עם אותם פרטים שניסינו לשלוח בפעם הקודמת.

שלח שוב.jpg
שלח שוב.jpg

חשוב לדעת - מומלץ לוודא שקודם בוצע התיקון בהתאם להודעת השגיאה שהתקבלה, ורק לאחר מכן ננסה לשלוח שוב, כדי שלא נקבל עוד פעם את אותה שגיאה

השב להודעה

במידה ונרצה להשיב ללקוח על הודעה ספציפית מתוך כמה הודעות שונות, נוכל ללחוץ על כפתור ה"השב" בשורת ההודעה והלקוח יקבל את ההודעה משוייכת לאותה הודעה אליו שייכנו לפני השליחה, בדיוק כמו שאנחנו רואים בוואטסאפ האישי שלנו.

השב להודעה.jpg
השב להודעה.jpg

העברה לארכיון

במידה ויש הודעות שאינם רלוונטיות אלינו יותר, ניתן להעביר אותם לארכיון בלחיצה על הכפתור 'העבר לארכיון', כדי להציג את ההודעה למרות שהיא בארכיון, ניתן ללחוץ על הכפתור 'הצג ארכיון' וגם ההודעות מהארכיון יוצגו בטאב התקשורת של הלקוח.

העבר לארכיון.jpg
העבר לארכיון.jpg

השמעת הקלטה

בעת שליחה או קבלת הודעה קולית מלקוח, נוכל להשמיע את ההקלטה ולצפות בעוצמות גלי הקול באותה צורה שאנחנו רואים בהודעות וואטסאפ. ובשורת ההודעה, נראה גם אייקון של מיקרופון, כך נוכל לזהות בקלות שמדובר בהודעה קולית.

השמעת הקלטה.jpg
השמעת הקלטה.jpg

© Hybiz CRM 2025