מבוא לתקשורת באימייל
אחד ממקדמי המכירה המשמעותיים ביותר בעולם המכירות, הוא התקשורת עם לקוחות באמצעות האימייל. כחלק מהמטרה של מערכת ניהול לקוחות לתת מבט 360 מעלות על כל ליד ולקוח בעסק, יש חשיבות גדולה לעובדה שתכתובות המיילים עם הלקוחות מתבצע בצורה אינטגרלית בתוך המערכת, כחלק ממנה, ולא במערכת חיצונית.
הדבר מאפשר לנו לעקוב, לקבל התראות בזמן אמת, ולצפות באופן מרוכז עם שאר אמצעי התקשורת השונים, איך אנחנו יכולים לקדם את המכירה עם הלקוח בצורה יותר יעילה ומהירה.
בהייביז הושקע חשיבה מיוחדת לפתח ממשק קל ופשוט לניהול תכתובות אימייל עם לקוחות, היות וזהו אחד הכלים השימושיים ביותר לתקשורת עם הלקוחות בעסק.
null
תבניות אימייל
הודעה באימייל יכולה להיות לפעמים משימה מתישה, אחת מהדרכים להפוך את התהליך ליותר זורם ופשוט, הוא באמצעות שימוש בתבניות שאנחנו בונים אותם מראש.
התבניות יכולות להכיל טקסטים ארוכים, מעוצבים ומסודרים, כמו"כ ניתן גם לייצר תבניות עם תוכן מותאם ללקוחות שמובנה מראש בתוך התבניות. לדוגמא - שם פרטי של לקוח, או שם ההזמנה שלו. לא צריך להעתיק לכל לקוח בנפרד את השם שלו. ניתן להשתמש בטקסט מיוחד שמשתנה ומותאם לכל לקוח לפי הפרטים שלו. (הסבר מורחב יותר בשימוש במשתנים)
null
שימוש נפוץ יותר בתבניות הוא גם בבנייה של תהליכים אוטומטיים. לדוגמא - אחרי עדכון הזמנה, יכול להישלח תבנית אימייל עם פרטי ההזמנה ללקוח בלי שנצטרך לעשות זאת ידנית (הסבר מורחב במדריך אוטומציות למיילים)