בדף הטבלה יש לנו כמה מנגנונים המסייעים לנו לטיפול השוטף והיומיומי של הלידים בצורה יעילה, פשוטה ומהירה, נלמד אותם אחד לאחד.
טאב הסטטוסים
אחד מהמנגנונים החשובים במערכת ניהול הלקוחות, הוא היכולת לנהל כמויות גדולות של מידע בצורה מאורגנת וחלקה, והכי חשוב שניתן לקבל את חלקי המידע החשובים ביותר בצורה המהירה ביותר.
החלק הראשון והמרכזי בטבלה הוא הטאב של סטטוסי הליד.
בטאב הסטטוסים, אנחנו יכולים לראות 2 פרמטרים חשובים בניהול הלידים:
- מספר הלידים שיש לי בכל סטטוס
- האפשרות להשוות במיידית בין כמות הלידים שיש לי בסטטוסים השונים
בצורה כזו ניתן לזהות בכל רגע נתון אם יש לי צווארי בקבוק (עומסים מעבר ליכולת הטיפול) בתהליכי המכירה בעסק, ולקבל החלטות במהירות, בלי לחשוב או לבזבז יותר מידי זמן על ארגון וניתוח המידע, היות והטבלה מתעדכנת במיידי עם כל שינוי שמתבצע במערכת.
::alert{"success"} בעסקים, הדבר הכי חשוב זה מהירות היכולת לקבל החלטה, לכן טאב הסטטוסים בטבלה של הלידים (וכנ"ל בהזמנות) הוא כל כך חשוב בתפעול השוטף של העסק. ::
סינונים בטבלה
בטבלה מוצגים כל הלידים הקיימים במערכת, מטבע הדברים יש צורך לבצע סינונים כדי לקבל חיתוכי מידע מונגשים ולבצע ניתוחים וקבלת מסקנות באופן שוטף, יש כמה דרכים לבצע סינון של הלידים ולקבל מידע מאורגן בצורה מותאמת אישית לכל צורך אפשרי.
כל סינון שייבחר על ידכם, יוצג מעל הטבלה מספר הלידים הקיימים על בסיס אותו סינון, בברירת מחדל מוצגים כל הלידים הזמינים הפעילים במערכת, למעט אלו שבארכיון. על בסיס הגדרות שנלמד בהמשך נוכל להתאים בצורה חופשית יותר את ברירת המחדל של הסינון ומספר הלידים שיוצגו בטבלה.
סינון לפי סטטוס
בטאב הסטטוסים, מעבר למספרים המוצגים בו, ניתן גם ללחוץ על כל סטטוס ולסנן ברשימה שיופיעו רק הלידים הנמצאים בסטטוס הנבחר בטבלה.
בחירת פריטים לכל עמוד
בהתאם לכמות הלידים המוצגים בטבלה, כמות הלידים מחולק לעמודים. בברירת מחדל בטבלה מוצג 20 לידים לכל עמוד.
ניתן לבחור את כמות הפריטים שיוצגו בכל עמוד בתחתית הטבלה באפשרות "פריטים לכל עמוד".