מרכזייה טלפונית נותנת מענה לניהול תקשורת באמצעות שיחות טלפון עם סנכרון מלא מול כרטיסי הלקוחות בהייביז.
בין יתר יכולות הסנכרון, ניתן להגדיר:
- שלוחות ייעודיות לכל משתמש
- ניתוב שיחות לפני צלצול בשלוחה
- ניהול תורים
- ניהול שעות מענה וסגירה
- ניתוב דינאמי לשלוחה בהתאם למשתמש אחראי
- הקלטה וניגון הקלטת השיחה ישירות מכרטיס הלקוח
- ניהול מספרים וירטואליים לקמפיינים
- פתיחת ליד אוטומטי ממספר חדש במערכת
- תצוגת מצב שלוחות אינטראקטיבי
- ועוד יכולות רבות שנפרט עליהם בהרחבה
עם הקמת המרכזייה, תקבלו עזרה פרטנית בהתאם לצרכי העסק וניתן לבקש פתרונות מותאמים אישית למתן מענה מקסימאלי לניהול התקשורות הטלפוניות עם הלקוחות שלכם בהייביז.