טפסים דיגיטליים מאפשרים לנו לאסוף מידע לצרכים שונים עבור העסק, אם זה לצורך איסוף פרטי מתעניינים, הרשמה לאירועים, יצירת סקרים ועד תהליכי ניהול מתמשכים עם לקוחות.
היתרון המשמעותי בממשק טפסים שהוא חלק ממערכת הניהול, הוא החיסכון בבניית פרטי המידע וסנכרון המידע שאנחנו מקבלים מאלו שממלאים את הטופס, לפרטים שאנחנו צריכים לנהל בתוך המערכת לאחר שאלו מתקבלים. הסבר מורחב בנושא על שדות יישות בהמשך.
ממשק הטפסים בהייביז מתנהל ב-3 מישורים מרכזיים:
- הבילדר הויזואלי - שבאמצעותו נוכל לבנות בפועל את הטפסים באמצעות בלוקים של Drag&Drop
- דף טופס - הציבורי שמיועד ללקוחות ומתעניינים לבצע את הרישום לטפסים בפועל
- תגובות - האיזור בו נוכל לצפות בתשובות של כל אלו שמילאו את הטפסים שיצרנו באמצעות הבילדר
כמו"כ ניתן גם לבצע פעולות באמצעות תהליכי האוטומציה, שעליהם נלמד בהמשך.